18190
Book
In basket
Event marketing w zintegrowanej komunikacji marketingowej / Piotr Jaworowicz, Magdalena Jaworowicz. - Warszawa : Difin, 2016. - 274 strony : fotografie, tabele, wykresy ; 24 cm.
(Engram)
Książka, prezentując nowoczesne podejście do wykorzystania eventu jako narzędzia komunikacji marketingowej, zawiera: - teorię marketingu i komunikacji marketingowej, - klasyfikację narzędzi nowoczesnej Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej, - szeroki przegląd zagranicznych i polskich definicji event marketingu, - charakterystykę cech eventu jako narzędzia komunikacji firm z konsumentami, - wskaźniki do pomiaru skuteczności i efektywności działań z wykorzystaniem eventów, - zarys historii event marketingu w Polsce i na świecie, - opis struktury branży eventowej w Polsce, - wypowiedzi niemal 40 praktyków - uznanych ekspertów z obszaru marketingu, mediów i branży eventowej.
Availability:
Filia Kąkolewo
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 251-259.
Language note
Tekst częściowo w języku angielskim.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again