18120
Book
In basket
(Engram)
Książkę napisana została z myślą o nauczycielach i terapeutach pracujących z dziećmi ze specyficznymi trudnościami w nauce. Można w niej znaleźć programy rewalidacji, które pomogą w codziennych obowiązkach oraz scenariusze zajęć z opracowanymi kartami pracy gotowymi do wykorzystania podczas terapii z podziałem na zaburzone funkcje: - wzrokową, - słuchowo-językową, - koordynację wzrokowo-ruchową oraz dla uczniów z innymi zaburzeniami m.in. zespół Aspergera, zespół Downa, afazja, autyzm, upośledzenie w stopniu lekkim, z niedosłuchem. W poradniku zamieszczone są wzory opinii wydawanej dla rodziców, zespołu orzekającego oraz wzór karty zajęć rewalidacyjnych oraz korekcyjno-kompensacyjnych.
Availability:
Filia Kąkolewo
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 257-258.
Target audience note
Dla terapeutów i nauczycieli pracujących na co dzień z dziećmi z zaburzeniami funkcji wzrokowej, słuchowo-językowej, koordynacji wzrokowo-ruchowej, z zespołem Aspergera, zespołem Downa, afazją, autyzmem, upośledzeniem w stopniu lekkim, niedosłuchem.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again