Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Gry i zabawki
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Czytelnia Osieczna
(3)
Autor
Bauza Antoine (1978- )
(1)
Jezierski Sławomir
(1)
Szymanowicz Maciej
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(2)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
6-8 lat
(3)
Dzieci
(3)
0-5 lat
(1)
14-17 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Dorośli
(1)
Młodzież
(1)
Temat
Potwory
(1)
Warcaby
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(3)
Gry i zabawy
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(1)
3 wyniki Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
[GRA PLANSZOWA] Potwory do szafy / autor Antoine Bauza ; ilustracje Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Granna, 2013. - 1 gra (20 kart potworów ; 10 żetonów zabawek ; 3 części potwora Zębogona ; 2 żetony Łowców Doskonałych ; szafa) ; pudełko 19x19x4 cm. + instrukcja.
(Gra planszowa)
Gra dla 1-6 osób.
Czas gry 10 min.
Nie możesz zasnąć? Potwory czają się pod łóżkiem? Wykaż się doskonałą pamięcią i pogoń je wszystkie do szafy! Zagraj sam, z przyjaciółmi, bądź zwołaj domowników i wspólnie pokonajcie nocne straszydła! "Potwory do Szafy" zalecane są na dobranoc nawet dla najmłodszych graczy (proste zasady sprawiają, że już 3-letnie dzieci wiedzą gdzie jest miejsce nocnych koszmarów."Potwory do Szafy" to krótka gra dla 1 do 6 osób z wariantami kooperacji lub rywalizacji. By rozpocząć, pudełko-szafę wraz z trzyczęściowe ciało Zębogona (tą samą stroną), umieszczamy gdzieś na boczku. Na środku kładziemy potasowaną talię kart Śpiących Dzieci, a żetony zabawek rozkładamy wokół stosu kart rewersami do góry. Wierzchnią kartę Śpiących Dzieci dociągamy i odwracamy na drugą stronę. Kryje się na niej potwór, który w lewym dolnym rogu ma narysowany symbol zabawki- tego przedmiotu będziemy potrzebować by odesłać go do szafy. Gracz w swojej turze odkrywa jeden z żetonów zabawek, porównuje z kartą potwora i jeśli są to te same symbole potwór zostaje odesłany do pudełka-szafy. Jeśli nie, należy przewrócić jedną część Zębogona na drugą stronę i próbę podejmuje kolejny uczestnik. Niezależnie od tego czy potwora udało się odesłać czy nie, żeton zabawki ląduje z powrotem zakryty na swoim miejscu. Zapamiętaj jego położenie, może się przydać następnym razem! Gdy cały Zębogon przewrócony zostanie na drugą stronę (po trzeciej rundzie), należy odkryć kolejnego potwora. Gracze wygrywają grę, gdy wszystkie nocne koszmary wylądują w pudełku.Świetna zabawa dla całej rodziny! Piękne wykonane ilustracje, niespotykany pomysł z pudełkiem-szafą i proste zasady zapewniają miłe, wspólnie spędzone chwile nie tylko w wieczornych porach czy bezsennych nocach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Osieczna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7 I (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
[GRA PLANSZOWA] Chińczyk ; Barykada / ilustracje Sławomir Jezierski. - Warszawa : Granna, 2024. - 1 pudełko zawiera :W pudełku: plansza do gry dwustronna, jedna kostka sześciościenna, 20 pionków (po 5 w każdym kolorze), 11 pionków barykad, instrukcja. 27x19x4 cm.
(Gra planszowa)
W jednym pudełku znajdują się dwie niezwykle emocjonujące gry. Uczą cierpliwości i tego, jak honorowo przegrywać. "Chińczyk" to niebywale popularna gra, "Barykada" - jego młodsza siostra - stawia na drodze graczy tytułowe barykady. Kto pokona wszystkie przeszkody, ten wygra.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Osieczna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7 I (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
[GRA PLANSZOWA] Warcaby / Młynek. - Warszawa : Granna ; 2024. - 1 gra (dwustronna plansza, 24 pionki : 12 białych, 12 czarnych) : karton, plastik, kolor ; pudełko 27,5x19x3,5cm.
(Gra planszowa)
Liczba graczy : 2.
Czas gry : 20minut.
Warcaby to błyskawiczna gra, w której musisz przewidywać ruchy przeciwnika i zbić jego pionki z planszy. Młynek to proste zasady i idealne pole do wykazania się taktycznym geniuszem. Rywalizuj z przeciwnikiem, układając pionki w mistrzowskie kombinacje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Osieczna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7 II (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej