Hobby i czas wolny
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(51)
Forma i typ
Książki
(27)
Poradniki i przewodniki
(18)
Gry i zabawki
(16)
Druki ulotne
(7)
Publikacje popularnonaukowe
(5)
Komiksy i książki obrazkowe
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje promocyjne
(1)
Dostępność
nieokreślona
(21)
dostępne
(12)
tylko na miejscu
(12)
wypożyczone
(7)
Placówka
Wypożyczalnia Osieczna
(31)
Czytelnia Osieczna
(15)
Filia Kąkolewo
(6)
Autor
Hikiert Anna
(2)
Hikiert-Bereza Anna
(2)
Marsh Ryan
(2)
McBrien Thomas
(2)
Quilliams Chris
(2)
Zabrzewska Adrianna (1989- )
(2)
Americo Tiago
(1)
André Mark (1964- )
(1)
Astley Neville
(1)
Baker Mark (1959- )
(1)
Bauza Antoine (1978- )
(1)
Bieriezjanczuk Kate
(1)
Boekhoff Andrea
(1)
Boyd Natalie
(1)
Bécue Benjamin (1982- )
(1)
Cardouat Marie
(1)
Castaño Eugeni
(1)
Chedru Delphine (1971- )
(1)
Coleman Vivienne
(1)
Daujean Cyrille
(1)
Delval Julien
(1)
Derkacz Zbyszek
(1)
Drews Judith (1973- )
(1)
Dymek Marta
(1)
Dzwonkowski Robert
(1)
Elsmore Warren
(1)
Escandell Victor
(1)
Falorsi Ilaria (1982- )
(1)
Friggens Nicola
(1)
Gallo Ana
(1)
Garliński Wiktor
(1)
Gheorghe Mihai
(1)
Giełżecka Monika
(1)
Grabowska-Piątek Marcelina
(1)
Gravel Sophie
(1)
Hargrave Elizabeth
(1)
Jacobson Kasia
(1)
Jasser Karolina
(1)
Jaszecka Karolina
(1)
Jelley Craig
(1)
Kiesling Michael (1957- )
(1)
Klonowski Tomasz
(1)
Korzeniewski Przemysław
(1)
Kownacka Danuta
(1)
Leacock Matt (1971- )
(1)
Lipa Klaus
(1)
Liszewska Joanna
(1)
Luft Bogumił
(1)
Luzak Bartłomiej
(1)
Mamczarz Elżbieta
(1)
Marciniak-Cąkała Lena
(1)
Martinez Jaramillo Ana Maria
(1)
Mastalerz Julita
(1)
Matłosz Michał
(1)
Mazan Maciejka
(1)
Małecki Robert (1977-)
(1)
Millar Rebecca
(1)
Moon Alan R. (1951- )
(1)
Moyersoen Frederic (1961- )
(1)
Munday Natalie
(1)
Murawski Cezary
(1)
Nguyen Angela
(1)
Niepsuj Ola
(1)
Oliver Amy
(1)
Oponowicz Karolina (1978- )
(1)
Pluta Katarzyna
(1)
Protasewicz Ewelina
(1)
Prugar-Kazubek Magdalena
(1)
Quidault Pascal
(1)
Rekłajtis-Zawada Agnieszka
(1)
Rojas Natalia
(1)
Rosenberg Uwe (1970- )
(1)
Roubira Jean- Louis
(1)
Roubira Jean-Louis
(1)
Rutke Grzegorz
(1)
Sallas Joan
(1)
Sarna Rafał
(1)
Sarrazin Aurélie
(1)
Skalska Katarzyna
(1)
Smejda Maria
(1)
Smoczyński Piotr (redaktor)
(1)
Sobel Beth
(1)
Stanley Juliet
(1)
Stefańczyk Michał
(1)
Szala Agnieszka
(1)
Szymanowicz Maciej
(1)
Szymanowicz Maciej (1975- )
(1)
Tomei Vlad
(1)
Tomiak Anna
(1)
Tręda Marta
(1)
Tullet Hervé (1958- )
(1)
Turdera Cristian (1973- )
(1)
Turner Jake
(1)
Tychmanowicz Marta
(1)
Wajs Joanna (1979- )
(1)
Wilczyńska Berenika
(1)
Wróblewska Aneta (gry planszowe)
(1)
Włoszczowska Maja (1983- )
(1)
Zacharzewski Michał
(1)
Zgaińska-Filipowska Tatiana
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(22)
2010 - 2019
(25)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(40)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(51)
Język
polski
(50)
Odbiorca
Dzieci
(31)
6-8 lat
(21)
9-13 lat
(18)
Młodzież
(15)
Dorośli
(11)
0-5 lat
(10)
14-17 lat
(9)
Rodzice
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(4)
Literatura polska
(4)
Literatura niemiecka
(1)
Temat
Minecraft
(8)
Gry komputerowe
(4)
Rysowanie
(3)
Origami
(2)
Przyroda
(2)
Ptaki
(2)
Rośliny
(2)
Szydełkowanie
(2)
Współzawodnictwo
(2)
Zwierzęta
(2)
Botanika
(1)
Budownictwo
(1)
Desery
(1)
Dziecko
(1)
Dziennikarze
(1)
Dziewiarstwo ręczne
(1)
Elita społeczna
(1)
Farbiarstwo
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Gry i zabawy
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Gry i zabawy ruchowe
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Gry planszowe
(1)
Gry w karty
(1)
Historia
(1)
Jazda na rowerze
(1)
Język angielski
(1)
Kawaii
(1)
Klocki Lego
(1)
Kolarstwo górskie
(1)
Konstrukcje
(1)
Kostka Rubika
(1)
Krawiectwo
(1)
Kreatywność
(1)
Kryształy
(1)
Kuchnia wegańska
(1)
Kultura masowa
(1)
Makramy
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczanie programowane
(1)
Obiad
(1)
Odkrycia geograficzne
(1)
Odpoczynek
(1)
Ornitologia
(1)
Osoby zaginione
(1)
Owady
(1)
Piłka nożna
(1)
Pociągi
(1)
Policjanci
(1)
Potwory
(1)
Prawda
(1)
Programowanie (informatyka)
(1)
Przedszkolaki
(1)
Przeszłość
(1)
Przyjaźń
(1)
Ptaki chronione
(1)
Roboty na drutach
(1)
Roboty ręczne
(1)
Rodzina
(1)
Rower
(1)
Rowerzyści
(1)
Ryby
(1)
Samoloty
(1)
Sekrety rodzinne
(1)
Skojarzenia (psychologia)
(1)
Techniki rysunkowe
(1)
Trening umysłu
(1)
Uzdrowiska
(1)
Wakacje
(1)
Wczasy
(1)
Weganizm
(1)
Wyobraźnia
(1)
Węzły i sploty
(1)
Włoszczowska, Maja (1983- )
(1)
Zabawa
(1)
Śledztwo i dochodzenie
(1)
Śniadanie
(1)
Świnka Peppa (postać fikcyjna)
(1)
Żywioły
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(2)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Berlin (Niemcy)
(1)
Japonia
(1)
Jurata (woj. pomorskie, pow. pucki, gm. Jastarnia)
(1)
Gatunek
Poradnik
(17)
Gry planszowe
(11)
Gry i zabawy umysłowe
(10)
Publikacja bogato ilustrowana
(8)
Publikacje dla dzieci
(7)
Gry edukacyjne
(4)
Gry i zabawy dziecięce
(3)
Gry i zabawy
(2)
Książka obrazkowa
(2)
Bajki i baśnie
(1)
Broszura
(1)
Encyklopedia
(1)
Gry i zabawy ruchowe
(1)
Instrukcje
(1)
Kryminał
(1)
Książka do kolorowania
(1)
Książka kucharska
(1)
Książka obrazkowa (picturebook)
(1)
Książka zabawka
(1)
Książki dla małych dzieci
(1)
Opracowanie
(1)
Powieść
(1)
Przepisy kulinarne
(1)
Thriller
(1)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(387)
Edukacja i pedagogika
(187)
Podróże i turystyka
(108)
Kultura i sztuka
(98)
Biologia
(91)
Hobby i czas wolny
(51)
Literaturoznawstwo
(88)
Religia i duchowość
(79)
Socjologia i społeczeństwo
(71)
Medycyna i zdrowie
(59)
Psychologia
(53)
Geografia i nauki o Ziemi
(48)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(45)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(33)
Etnologia i antropologia kulturowa
(31)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(25)
Rozwój osobisty
(24)
Językoznawstwo
(21)
Kulinaria
(21)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(21)
Fizyka i astronomia
(14)
Kultura fizyczna i sport
(14)
Ochrona środowiska
(12)
Inżynieria i technika
(11)
Filozofia i etyka
(10)
Nauka i badania
(8)
Dom i ogród
(7)
Styl życia, moda i uroda
(7)
Chemia
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Rolnictwo i leśnictwo
(6)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(5)
Archeologia
(4)
Architektura i budownictwo
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Transport i logistyka
(4)
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(2)
Matematyka
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
51 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
[GRA KARCIANA] Splendor / autor Marc Andre ; ilustracje Pascal Quidault. - Gdańsk : Rebel ; 2021. - 1 pudełko (40 znaczników: 7 znaczników szmaragdów (zielone), 7 znaczników szafirów (niebieskie), 7 znaczników rubinów (czerwone), 7 znaczników diamentów (białe), 7 znaczników onyksów (czarne), 5 znaczników złota, czyli dżokerów (żółte); 90 kart rozwoju: 40 kart poziomu 1, 30 kart poziomu 2, 20 kart poziomu 3, 10 płytek arystokratów) ; w pudełku 28 x 22 x 7 cm.
(Gra planszowa)
(Gra karciana)
Czas gry: 30 min.
Zawartość pudełka: 40 znaczników: 7 znaczników szmaragdów (zielone), 7 znaczników szafirów (niebieskie), 7 znaczników rubinów (czerwone), 7 znaczników diamentów (białe), z znaczników onyksów (czarne), 5 znaczników złota, czyli dżokerów (żółte); 90 kart rozwoju: 40 kart poziomu 1, 30 kart poziomu 2, 20 kart poziomu 3, 10 płytek arystokratów; instrukcja
Splendor to dynamiczna gra karciana, która składa się ze stosunkowo krótkich rozgrywek. Zarezerwuj 30 minut na rywalizację z bliską Ci osobą. W Splendor można grać w 2, 3 lub 4 osoby. Ta gra sprawi się zarówno na imprezę w gronie znajomych, jak i podczas wieczoru z drugą połówką. Każdy z graczy staje się bohaterem rodem z renesansu. Możesz spróbować swoich sił jako kupiec, którego zadaniem jest nabycie sklepów, kopalni klejnotów czy też środków transportu. To wszystko przybliża Cię do osiągnięcia celu, czyli zdobycia największego szacunku i prestiżu wśród graczy. Gromadź swoje bogactwo, a być może uda Ci się osiągnąć kolejny etap, w którym spotkasz się ze szlachetnie urodzoną osobą. To jeszcze bardziej podniesie Twój prestiż!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Osieczna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7 II (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Peppa Pig)
Rok wydania na podstawie serwisu e-ISBN. Na podstawie serialu telewizyjnego "Świnka Peppa"
Dzięki serii Wszystko o... lepiej poznasz swoich ulubieńców. Co lubią? Jakie mają talenty i umiejętności? Czym zajmują się ich rodzice i dziadkowie? [opis wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Kąkolewo
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. P I (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
[GRA PLANSZOWA] Potwory do szafy / autor Antoine Bauza ; ilustracje Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Granna, 2013. - 1 gra (20 kart potworów ; 10 żetonów zabawek ; 3 części potwora Zębogona ; 2 żetony Łowców Doskonałych ; szafa) ; pudełko 19x19x4 cm. + instrukcja.
(Gra planszowa)
Gra dla 1-6 osób.
Czas gry 10 min.
Nie możesz zasnąć? Potwory czają się pod łóżkiem? Wykaż się doskonałą pamięcią i pogoń je wszystkie do szafy! Zagraj sam, z przyjaciółmi, bądź zwołaj domowników i wspólnie pokonajcie nocne straszydła! "Potwory do Szafy" zalecane są na dobranoc nawet dla najmłodszych graczy (proste zasady sprawiają, że już 3-letnie dzieci wiedzą gdzie jest miejsce nocnych koszmarów."Potwory do Szafy" to krótka gra dla 1 do 6 osób z wariantami kooperacji lub rywalizacji. By rozpocząć, pudełko-szafę wraz z trzyczęściowe ciało Zębogona (tą samą stroną), umieszczamy gdzieś na boczku. Na środku kładziemy potasowaną talię kart Śpiących Dzieci, a żetony zabawek rozkładamy wokół stosu kart rewersami do góry. Wierzchnią kartę Śpiących Dzieci dociągamy i odwracamy na drugą stronę. Kryje się na niej potwór, który w lewym dolnym rogu ma narysowany symbol zabawki- tego przedmiotu będziemy potrzebować by odesłać go do szafy. Gracz w swojej turze odkrywa jeden z żetonów zabawek, porównuje z kartą potwora i jeśli są to te same symbole potwór zostaje odesłany do pudełka-szafy. Jeśli nie, należy przewrócić jedną część Zębogona na drugą stronę i próbę podejmuje kolejny uczestnik. Niezależnie od tego czy potwora udało się odesłać czy nie, żeton zabawki ląduje z powrotem zakryty na swoim miejscu. Zapamiętaj jego położenie, może się przydać następnym razem! Gdy cały Zębogon przewrócony zostanie na drugą stronę (po trzeciej rundzie), należy odkryć kolejnego potwora. Gracze wygrywają grę, gdy wszystkie nocne koszmary wylądują w pudełku.Świetna zabawa dla całej rodziny! Piękne wykonane ilustracje, niespotykany pomysł z pudełkiem-szafą i proste zasady zapewniają miłe, wspólnie spędzone chwile nie tylko w wieczornych porach czy bezsennych nocach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Osieczna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7 I (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Akademia Mądrego Dziecka.)
Opis według okładki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Osieczna
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. P I (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Gra planszowa)
Liczba graczy 2-6; wiek graczy 5-105; czas gry 20 min.
W tym wyścigu wygra najwolniejszy ślimak! Podczas gry nie znasz kolorów ślimaków należących do rywali. Za pomocą kostek przemieszczasz nie tylko swojego, lecz także pozostałe ślimaki. Takiego wyścigu jeszcze nie było! [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Osieczna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7 I (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Osieczna
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 793/794 II (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Osieczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Znam to miasto)
W Berlinie panuje kompletny chaos. Gerd, strażnik w zoo, zapomniał zamknąć bramę wejściową, więc zwierzęta rozbiegły się po całym mieście i dokazują: tuż obok za płotem, wokół wieży telewizyjnej, w muzeum, w parku przy murze berlińskim i na ulicy Unter den Linden. Jednak prawdziwych berlińczyków nic nie wyprowadzi z równowagi – ani lew, ani słoń, ani niedźwiedź polarny! Książka z mnóstwem berlińskich szczegółów do oglądania, wyszukiwania, śledzenia. Dobra zabawa nie tylko dla tych, którzy znają to miasto! Polecamy również: „Sztokholm - znam to miasto” oraz „Paryż - znam to miasto”.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Osieczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P I (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jadłonomia po polsku / Marta Dymek ; ilustracje Ola Niepsuj. - [Wydanie pierwsze]. - Warszawa : Marginesy, 2020. - 279, [1] strona : fotografie ; 29 cm.
Marta Dymek jest autorką bloga Jadłonomia.
"Jadłonomia po polsku" pokazuje, że kuchnia roślinna może być prosta jak barszcz i równie smaczna co ruskie pierogi. W sześciu rozdziałach podzielonych zgodnie z porami roku znajdziecie mnóstwo roślinnych inspiracji. To nie pomyłka, pór roku mamy w Polsce sześć – jest przecież przedwiośnie oraz trochę zapomniane przedzimie. W końcu czekając na nowalijki trzeba coś jeść, na przykład barszcz z wędzonymi śliwkami, kanapki z pastą z ciecierzycy i kiszonych ogórków, a na deser gryczaną granolę. Ta książka to nie tylko przepisy, ale też praktyczne porady, które sprawiają, że gotowanie jest zrozumiałe i pyszne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Osieczna
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 64 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Oryginalna książka, która zabierze fanów klocków LEGO w podróż w czasie i przestrzeni po wyjątkowych środkach transportu: od pierwszych pojazdów kołowych po kosmiczne promy przyszłości. Za pomocą klocków będzie można stworzyć zadziwiające pojazdy lądowe, szynowe, wodne i powietrzne. Od lokomotyw parowych po pociągi dużych prędkości, od dawnego bicykla postylowy skuter – każdy projekt dostarczy wiele inspiracji i informacji, a jednocześnie zaprezentuje ciekawostki dotyczące innowacji w dziedzinie transportu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Osieczna
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 6 II (1 egz.)
Książka
W koszyku
U dołu okładki: Książka z zagadkami do rozwiązania.
Wydano ze wsparciem: Institut d'Estudis Balearics cultura de las Islas Baleares.
Kolejna gratka dla fanów bestsellerowych Zagadek detektywistycznych! Ludzie przeszli długą drogę od czasów, kiedy żyli w jaskiniach, po podbój kosmosu. Nie wiedzieliby, jak krzesać ogień, przepłynąć morza, żeby odkryć nowe lądy i cywilizacje, tworzyć wiekopomne dzieła sztuki takie jak Mona Lisa... gdyby nie posiadali najważniejszego narzędzia: rozumu. Zanurz się w najbardziej fascynujących okresach w historii ludzkości, a przy okazji potrenuj trochę swój umysł i baw się dobrze! W jaki sposób? Pomagając rozwiązać rożnego rodzaju zagadki neandertalskiemu myśliwemu, starożytnemu faraonowi, celtyckiemu druidowi, Krzysztofowi Kolumbowi, osadnikom na Dzikim Zachodzie... czy samemu Sherlockowi Holmesowi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Osieczna
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 7 II (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Osieczna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P I (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
[GRA PLANSZOWA] Bajki ulubione 1 : kodowanka : od kodowania do programowania / ilustracje Monika Giełżecka ; projekt graficzny Zbyszek Derkacz. - Nowa Iwiczna Jawa 2018. - 1 gra (4 obrazki z bajkami pociętych na 25 kwadratowych elementów (razem 100 puzzli), książeczka z ramką, kostka do gry) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 25x26x6 cm +instrukcja ([2] strony : ilustracje ; 23 cm).
(Gra planszowa)
Liczba graczy: 1-4.
Czas gry: 30 min.
Kodowanka : od kodowania do programowania.
Na opakowaniu: Prosta instrukcja.
Na opakowaniu: Wyprodukowano w Polsce.
Kodowanka "Bajki" zawiera obrazki z czterech bajek. Każdy obrazek podzielono na 25 elementów.Z tyłu na każdym elemencie znajduje się kod. Należy umieścić w książeczce wszystkie elementy jednego koloru według kodów z książeczki. Jeśli elementy są prawidłowo ułożone, po zamknięciu książeczki i odwróceniu jej pojawi się obrazek z bajki. Kodowanka "Bajki" już od najmłodszych lat wprowadzi dzieci do świata programowania. Gra uczy logicznego myślenia, postępowania według zasad, cierpliwości i wytrwałości. Wspiera rozwój twórczego myślenia. Zabawa jest doskonałym treningiem formułowania problemów oraz poszukiwania niestandardowych rozwiązań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Osieczna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7 I (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Osieczna
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 7 II (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Gra planszowa)
Czas gry 40-70 minut
Liczba graczy 1-5
Zawartość pudełka: 170 kart ptaków, 103 żetony pożywienia, 75 jaj, 40 kostek akcji, 26 kart bonusowych, 8 żetonów celów, plansza celów, 5 plansz graczy, wieża kości (w kształcie karmnika), 5 kości pożywienia, plastikowa tacka na karty, instrukcja, załącznik, notes punktacji, instrukcja wariantu Automa, 16 kart Automy.
Zaopiekuj się rezerwatem przyrody, który jest ostoją dla wielu gatunków ptactwa. O tym, jakie gatunki ptaków będą się w nim osiedlać, zdecydują rodzaje dostępnego pożywienia. Każdy gatunek ma swoje wymagania dotyczące preferowanych terenów i różni się od pozostałych sposobem wicia gniazd, liczbą składanych jaj, a także specjalnymi umiejętnościami, które świetnie odzwierciedlają jego rzeczywiste cechy. Jeśli chcesz wygrać, zadbaj o to, by właśnie w Twoim rezerwacie zamieszkał jak najwięcej różnorodnych gatunków, by ptaki złożyły wiele jaj i zaaklimatyzowały się w chronionych przez Ciebie siedliskach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Osieczna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7 III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce podtytuł: Oficjalny poradnik.
Czy wiesz, że sam Erno Rubik aż przez miesiąc próbował ułożyć swoją autorską kostkę, zanim zrozumiał jej mechanizm? Dzięki temu poradnikowi dowiesz się, jak można to zrobić w kilka godzin, a nawet – gdy już dojdziesz do wprawy – w kilka minut! Poradnik „Jak ułożyć kostkę Rubika” zawiera mnóstwo różnych technik oraz algorytmów, dzięki którym ułożenie kostki Rubika stanie się prostsze, niż myślałeś. Książka wskaże ci sposoby i wskazówki, jak ułożyć klasyczną kostkę 3x3x3. Poprowadzi cię także przez historię różnych nietypowych kostek Rubika i jeszcze więcej!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Osieczna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 7 II (1 egz.)
Książka
W koszyku
Znajdź nas! : woda, łąka i las / Kasia Jacobson, Robert J. Dzwonkowski. - Cybulice Małe : Jacobsony, 2017. - [54] s. : ilustracje kolorowe ; 30 cm.
Książka jest uzupełnieniem serii edukacyjnych gier memory o polskiej przyrodzie.
Książka jest uzupełnieniem serii edukacyjnych gier memory o polskiej przyrodzie.
Książka "Znajdź nas! Woda, łąka i las" zawiera 20 pięknych dwustronicowych ilustracji wykonanych kredką ołówkową, na których pośród różnych sylwetek konkretnego gatunku jest ukryta jedna sylwetka innego gatunku. Należy ją odnaleźć. To pierwsza część zabawy. Drugą częścią książki są opisy gatunków, które zostały zilustrowane. Dzieci chętnie je poznają, by odszukać je raz jeszcze i już nazwać. Starsze dzieci warto zachęcić do liczenia karpi, sójek, gałązek i motyli. Reguły każdy może wymyślić sam! [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Osieczna
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 793/794 II (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Minecraft)
Przywdziej swój pancerz, dobądź miecza i rzuć się w wir… zupełnie nowego Podręcznika wojownika Minecrafta – jedynej książki, której potrzebujesz, aby posiąść biegłość w walce w swojej ulubionej grze. Dzięki informacjom zawartym w tym podręczniku nauczysz się wytwarzać najbardziej zabójczą broń i zaklinać ją tajemniczymi mocami, odkryjesz złowrogie moby, którym będziesz musiał stawić czoło, i poznasz strategie przydatne do pokonania swoich rywali w grach PvP! Minecraft. Podręcznik wojownika to oficjalny produkt Studia Mojang w specjalnym wydaniu ze złotą folią na okładce. Książka zawiera zupełnie nową treść w porównaniu z poprzednimi podręcznikami, więc jest to prawdziwa gratka nie tylko dla nowych, ale i wiernych fanów gry. 96 stron wiedzy, której nie znajdziesz nigdzie indziej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Osieczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 II (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
[GRA PLANSZOWA] Azul : wersja polska / gra Michaela Kieslinga ; produkcja Sophie Gravel ; ilustracje Chris Quilliams. - Gdańsk: Rebel ; 2022. - 1 gra (100 żywicznych płytek, 4 plansze graczy, 9 żetonów warsztatów, 4 znaczniki punktacji, 1 płytka gracza rozpoczynającego, 1 lniany woreczek) : karton, materiał, kolor ; 26x26x7 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje kolorowe ; 24 cm).
(Gra planszowa)
Gra dla 2-4 graczy. Wiek 8+. Czas gry 30-45 min.
W grze Azul wcielisz się w artystę układającego przepiękne mozaiki z Azulejos na ścianach pałacu królewskiego w Evorze. Azulejos - oryginalnie były to biało-niebieskie płytki ceramiczne, sprowadzone do Europy przez Maurów. Sławę i popularność w Portugalii zdobyły po wizycie króla Manuela I w południowej Hiszpanii. Król zafascynował się oszałamiającym pięknem mauretańskich dekoracji pałacu w Alhambrze i pod ich wrażeniem zlecił natychmiast przyozdobienie swojego pałacu w Portugalii podobnymi płytkami. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Osieczna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 7 II (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Gra planszowa)
Czas gry: 45 minut.
Liczba graczy: 2-4 osoby.
Zawartość pudełka: plansza z zaznaczonymi miastami, 7 kart postaci i odpowiadające im pionki, 6 stacji badawczych, 6 znaczników, 96 znaczników chorób, 48 kart infekcji , 59 kart gry, 4 karty pomocnicze, instrukcja.
Jako najbardziej utalentowani członkowie zespołu zwalczającego epidemie musicie wynaleźć lekarstwa na cztery śmiertelne choroby, jednocześnie powstrzymując ich rozprzestrzenianie. Wasz zespół będzie podróżować po całym świecie, lecząc zarażonych i poszukując składników niezbędnych do wynalezienia lekarstw. Aby wygrać musicie współpracować. „Pandemic” jest grą kooperacyjną, co oznacza, że wszyscy razem wygracie albo przegracie. Zegar tyka. Kolejne ogniska epidemiczne i nowe choroby napędzają rozprzestrzenianie się zarazy. Czy uda się Wam wynaleźć wszystkie cztery lekarstwa na czas? Los ludzkości spoczywa w Waszych rękach! [www.rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Osieczna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7 III (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej