Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Gry i zabawki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Czytelnia Osieczna
(2)
Autor
Derkacz Zbyszek
(2)
Giełżecka Monika
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(1)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Dorośli
(2)
Dzieci
(2)
Młodzież
(2)
0-5 lat
(1)
14-17 lat
(1)
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Rodzice
(1)
Temat
Nauczanie programowane
(1)
Szachy
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(2)
Gry planszowe
(2)
Gry edukacyjne
(1)
Gry i zabawy
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
2 wyniki Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
[GRA PLANSZOWA] Szachy klasyczne / projekt graficzny Zbyszek Derkacz. - Nowa Iwiczna : Jawa, [2021]. - 1 pudełko ; 25x26x6 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje kolorowe ; 23 cm).
(Gra planszowa)
Zawiera: Szachy - 16 bierek białych, 16 bierek czarnych, instrukcja.
Szachy - gra planszowa zaliczana do rodziny gier strategicznych. Partia szachowa rozgrywana jest przez dwóch graczy na planszy zwanej szachownicą, która składa się z 64 równej wielkości kwadratowych pól, na przemian jasnych i ciemnych. Umieszcza się ją pomiędzy dwoma przeciwnikami w taki sposób, aby narożne pole po prawej ręce każdego z zawodników było białe. Przeciwnicy dysponują zestawami bierek w odmiennych kolorach. Szachownica ma wymiary 32 x 32 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Osieczna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7 II (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
[GRA PLANSZOWA] Bajki ulubione 1 : kodowanka : od kodowania do programowania / ilustracje Monika Giełżecka ; projekt graficzny Zbyszek Derkacz. - Nowa Iwiczna Jawa 2018. - 1 gra (4 obrazki z bajkami pociętych na 25 kwadratowych elementów (razem 100 puzzli), książeczka z ramką, kostka do gry) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 25x26x6 cm +instrukcja ([2] strony : ilustracje ; 23 cm).
(Gra planszowa)
Liczba graczy: 1-4.
Czas gry: 30 min.
Kodowanka : od kodowania do programowania.
Na opakowaniu: Prosta instrukcja.
Na opakowaniu: Wyprodukowano w Polsce.
Kodowanka "Bajki" zawiera obrazki z czterech bajek. Każdy obrazek podzielono na 25 elementów.Z tyłu na każdym elemencie znajduje się kod. Należy umieścić w książeczce wszystkie elementy jednego koloru według kodów z książeczki. Jeśli elementy są prawidłowo ułożone, po zamknięciu książeczki i odwróceniu jej pojawi się obrazek z bajki. Kodowanka "Bajki" już od najmłodszych lat wprowadzi dzieci do świata programowania. Gra uczy logicznego myślenia, postępowania według zasad, cierpliwości i wytrwałości. Wspiera rozwój twórczego myślenia. Zabawa jest doskonałym treningiem formułowania problemów oraz poszukiwania niestandardowych rozwiązań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Osieczna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7 I (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej